IV Kongres Dyrektorów E-commerce | Agenda
16503
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16503,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Agenda

Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje techniczne – to wszystko wydarzy się już w maju we Wrocławiu podczas IV Kongresu Dyrektorów E-commerce.

 

Wszystkie prezentacje będą symultanicznie tłumaczone na język polski/angielski.
All presentation will be simultaneously translated to English/Polish

 

 

 

Dzień 1 – Środa, 24 maja 2017

Dzień 1

16:00 – 19:00

Rejestracja i zakwaterowanie w hotelu.
Opis prezentacji

Zapraszamy do dedykowanej recepcji w hotelu DoubleTree by Hilton.

DoubleTree by Hilton

Dzień 1

19:00 – 00:00

Powitanie gości, impreza networkingowa
Opis prezentacji

Koordynator Kongresu spotka się z Państwem w hotelu Doubletree by Hilton, gdzie odbywa się część merytoryczna Kongresu, z tego miejsca wyruszymy na przyjęcie powitalne.

Wrocław uznawany jest za miasto o unikalnym charakterze, dlatego zależało nam tym by pierwszego wieczoru w pełni oddać jego atmosferę. Zaczynamy od rejsu statkiem po odrze w kierunku hotelu wodnik, gdzie planujemy oddać się wspólnej zabawie w pięknej okolicy. Czas uczestnikom umili open bar oraz przygotowane specjalnie na tą okazję networkingowe niespodzianki.

Od godziny 22:00 nasi goście będą mieli możliwość skorzystania z darmowego transferu do hotelu.

Wrocław

Dzień 2 – Czwartek, 25 maja 2017

Dzień 2

09:00 – 09:15

Powitanie gości przy kawie.
Opis prezentacji

Indywidualne powitanie gości przy rejestracji oraz zaproszenie na chwilę przed-kongresowego relaksu przy kawie.

Grupa Unity i Partnerzy

Dzień 2

09:15 – 09:30

Oficjalne otwarcie VI Kongresu Dyrektorów E-commerce
Opis prezentacji

W trakcie oficjalnego otwarcia 4. Kongresu Dyrektorów E-commerce przedstawimy ponownie plan organizacji dnia oraz przypomnimy o czekających na gości atrakcjach i niespodziankach.

Krzysztof Murzyn

Krzysztof Murzyn

Grupa Unity

Dzień 2

09:30 – 09:45

Oswoić cyfrowe trendy,
czyli rzecz nie w tym „czy” i „co”, ale „jak”!
Opis prezentacji

Innowacyjne modele biznesowe oparte o internet mają olbrzymi wpływ na nasze biznesy. Dziś każdy rozumie, że przedsiębiorstwa muszą iść w kierunku digitalizacji. Żadna branża nie jest odporna na zmiany. Wyzwaniem nie wydaje się określenie ogólnego celu, ale odpowiedzenie sobie na pytania, jak to zrobić – a jest to wyzwanie na wielu polach – strategicznym, technologicznym, a także organizacyjnym.

W krótkim wystąpieniu dwaj założyciele Unity podzielą się swoimi spostrzeżeniami odnośnie tego, jak radzić sobie z wyzwaniami digitalizacji i omnichannel, nawiązując przy tym do tematyki wybranych prelekcji, które przewidziane są w planie kongresu.

Grzegorz Rudno-Rudziński

Grupa Unity

Piotr Wrzalik

Grupa Unity

Dzień 2

09:45 – 10:15

Jak zrobić żeby Klient sam przyszedł?
Kruger Matz i inne marki na wysoce konkurencyjnym rynku.
Opis prezentacji

Marka Kruger&Matz ma się dobrze. 4 lata od stworzenia generuje kilkadziesiąt milionów obrotów sprzedaży detalicznej z czego spory procent w kanałach internetowych. Jak adresować przekaz marketingowy do swoich klientów w erze przesytu informacji, które kanały integrować, czy trzeba być zależnym od płatnego ruchu oraz co zrobić żeby klient sam cię znalazł to główne tematy któe podczas prezentacji zaadresuje nasz gość. Co zrobić aby klient sam przyszedł i kupił – a potem kupił ponownie?

Michał Leszek

Kruger&Matz

Dzień 2

10:15 – 10:30

Digital Disruption, Digital Transformation – przyczyny i wyzwania dla branży telco.
Opis prezentacji

FIRESIDE CHAT:

Wyzwania i metody zmiany organizacyjnej wymuszonej digital disruption to ostanie dwa lata doświadczeń Multimedia. Rafał streści swoją perspektywa na strategie digital i omnichannel – jak ją można zdefiniować i jakie wyzwania się z nią wiążą w telko. Digital customer – jego ewolucja i perspektywa na oczekiwań obsługi klienta. Składowe rozwiązania pod nowoczesny portal/e-commerce – portal, e-commerce, CRM, automatyzacja – kryteria i na co zwracać uwagę?
Czego dziś brakuje aby w pełni działać jak omnichannel e-commerce z usługami/ofertą medialną? Co już można zautomatyzować?

Rafał Owczarek

Multimedia Polska

Dzień 2

10:30 – 11:00

Jak kupować e-commerce? Dylematy i wyzwania firm hi-tech i retail z perspektywy inwestora strategicznego.
Opis prezentacji

Cezary Pietrasik ukończył z najwyższą notą warszawską SGH, zdobywając tytuł najlepszego studenta Warszawy i najlepszego studenta ekonomii w Polsce. Po studiach pracował m.in. w McKinsey i JPMorgan. Dziś mieszka w Londynie i jest pracownikiem jednego z największych na świecie funduszy inwestycyjnych, gdzie odpowiada za Europę Środkowo-Wschodnią. Na co dzień zajmuje się pomnażaniem wartości przedsiębiorstw, podejmując decyzje i projektując organizacje, które przynoszą jak najwięcej długofalowych korzyści. Po godzinach jest prezesem Fundacji Efekt Motyla, charytatywnej organizacji pomagającej biednej młodzieży z polskich wsi w uzyskaniu lepszej edukacji.

Cezary Pietrasik

Warburg Pincus

Dzień 2

11:00 – 11:15 Fireside Chat:

Digital disruption w branży księgarskiej – jak zmieniają się wydawnictwa i detaliści.
Opis prezentacji

Digital disruption w branży książek – jak zmieniają się wydawnictwa i detaliści. Ostanie 5 lat to ogromna zmiana na rynku e-książki. Publio zaczynając jako jeden prekursorów e-book na polskim rynku współpracuje z największymi wydawnictwami. O wyzwaniach, problemach natury formalnej i zmianie nawyków klienta opowie w trakcie wywiadu Beata, dyrektor zarządzająca publio.pl oraz manager rynku wydawniczego z 15-letnim doświadczeniem.

Beata Gutowska

Publio.pl

Dzień 2

11:15 – 11:45

Przerwa na kawę.
Opis prezentacji

Czas na networking i podładowanie baterii.

Aromatyczna kawa

DoubleTree by Hilton

Dzień 2

11:45 – 12:00

Logistyka i obsługa dostaw z perspektywy dystrybutora i zmiany modelu.
Opis prezentacji

Fireside chat:
Maciej opowie o historii Rotopino oraz powodach dla których TIM zdecydował się na tego typu przedsięwzięcie.
W trakcie wywiadu dopytamy również o to…
…jak wyglądała sytuacja po ich inwestycji, uwzględniając brak logistyki?
…jak przebiegał proces wdrożenia logistyki w momencie wyjścia za granicę?
…w jaki sposób załoga Rotopino radziła sobie z pikami zamówień?

Maciej Posadzy

Rotopino

Dzień 2

12:00 – 12:30

How to conquer the German e-Commerce market – deep dive with idealo.
Opis prezentacji

Keynote – prezentacja:
Deep understanding of one of the biggest European e-commerce markets. Insights into the German e-commerce market from idealo – Europe’s No. 1 price comparison platform and Germanys No. 1 referrer – currently transforming into a full-blown e-commerce platform. Changes in customers and merchants behaviour in the past years and what to expect in the future.

Thomas Ficht

Idealo

Dzień 2

12:30 – 12:45

Jak przygotować się na piki sprzedażowe?
Opis prezentacji

FIRESIDE CHAT:

Logistyka w e-handlu to bardzo istotny element całego procesu sprzedaży, który bardzo mocno wpływa na zadowolenie i zaufanie klienta do marki. Zwłaszcza w „gorących” okresach sprzedażowych.
Piotr w wywiadzie opowie przygotować organizację tak aby w okresie promocji wysłać 5 000 paczek dziennie przez tydzień i nie popełnić błędu. Które z procesów są w takich sytuacjach najwazniejsze i z jakich powodów. Dodatkową podzieli się refleksją projektu migracji na platformę omnichannel – wyzwań wewnątrz organizacji jak i tych po stronie systemu.

Piotr Kierzkowski

Wittchen

Dzień 3

12:45 – 13:15

Strategie omnikanałowej obsługi klienta i rozwój na rynkach wschodnich w oparciu o własne doświadczenia marki Decathlon.
Opis prezentacji

W trakcie spotkania rozwiniemy następujące tezy:
1/ Klient marki a nie kanału sprzedaży
2/ Rola e-commerce w organizacji
3/ Strategia omnichannel
4/ Integracja procesów wewnętrznych
5/ Wyzwania rynku rosyjskiego

Jakub Gierszyński

Decathlon

Dzień 2

13:15 – 14:15

Lunch
Opis prezentacji

Dla każdego coś dobrego, czyli lunchowy popis Szefa Kuchni.

Lunch

Szef Kuchni

Dzień 2

14:15 – 14:45

Trends from silicon Valley.
Opis prezentacji

Piotr Łagowski uczestniczył w procesie restrukturyzacji dla firmy empik, odpowiedzialny za między innymi empikfoto.pl.
Po zakończonym projekcie wybrał się w biznesową podróż do USA, gdzie zbiera dla nas najciekawsze informacje branżowe z samej ➡Doliny Krzemowej! Jesteśmy ciekawi jego wniosków i inspiracji nowymi technologiami z obszaru retail! Które zderzy z wnioskami po rocznym projekcie u jednego z największych detalistów w polsce.

Piotr Łagowski

ex-EMPIK, ex-Rocket Media

Dzień 2

14:45 – 15:00

Digitalizacja i e-commerce w automotive. Wyzwania, trendy i warstwa integracji.
Opis prezentacji

Innowacje technologiczne zmieniają branżę motoryzacyjną na świecie i w Polsce. Co Digital Disruption oznacza dla największego importera aut osobowych w Polsce. Jakie zmieniają się nawyki i oczekiwania Klientów i jakie wyzwania niesie to dla tradycyjnych modeli biznesowych. Jak w tym kontekście musi zmieniać się IT aby sprawnie dostarczać nowoczesne rozwiązania których oczekuje Biznes

Łukasz Kulczyński

Volkswagen Group Polska

Dzień 2

15:00 – 15:30

Wyzwania związane z wprowadzeniem e-commerce w firmie działającej w modelu tradycyjnym.
Opis prezentacji

Wyzwania zmian organizacyjnych i dopasowania do modelu e-commerce.

Bartosz Pilch

SIG

Dzień 2

15:30 – 16:00

„Sprzedaż bez granic” – rola płatności on-line we współczesnym e-commerce.
Opis prezentacji

W dobie internetu granice państw się zacierają, a dynamiczny rozwój e-commerce niesie za sobą możliwości swobodnego handlu bez ograniczeń geograficznych. Globalny wzrost liczby osób z dostępem do sieci w połączeniu ze wzrostem aktywności zakupowej konsumentów zapewnia idealne warunki rynkowe dla transgranicznego e-handlu.

1. Czy prowadzenie międzynarodowego e-commerce jest trudniejsze od działalności lokalnej?
2. Z jakich narzędzi powinien skorzystać e-sprzedawca planujący sprzedaż produktów i usług klientom zagranicznym?
3. Jakie metody płatności są najczęściej wybierane przez klientów zagranicznych a jakie przez e-sprzedawców i dlaczego są różne?

Na te i inne pytania w oparciu o case study partnera handlowego, odpowie Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży e-commerce Przelewy24

Jacek Kinecki

Przelewy24

Dzień 2

16:00 – 16:30

Przerwa na kawę.
Opis prezentacji

Chwila na odpoczynek i zapoznanie przy pysznej kawie.

Aromatyczna kawa

DoubleTree by Hilton

Dzień 2

16:30 – 16:50

Strategie ekspansji zagranicznej na przykładzie Answear.
Opis prezentacji

FIRESIDE CHAT:

ANSWEAR jako modowy ecommerce multibrand funkcjonuje na polskim rynku od ponad 6 lat. Od wiosny 2014 rozwija swoje oddziały za granicą, skutecznie realizując taktyki cross-boarder w ramach jednego katalogu produktów i podobnych standardów obsługi klienta. W trakcie dynamicznego wywiadu Wojciech opowie o trwającej 3 lata ekspansji zagranicznej akcentując wyzwania które napotkali na poszczególnych rynkach. Kluczowe aspekty na które zwrócimy uwagę dotyczą obsługi klienta, logistyki, partnerstw z lokalnymi firmami, płatności oraz zachowania klientów.

Wojciech Tomaszewski

Answear.com

Dzień 2

16:50 – 17:10

No more stock – jak zarządzać platforma dropshippingowa z ponad 1000 dostawcami w 7 krajach.
Opis prezentacji

Mając ofertę od wielu dostawców swego rodzaju wyzwaniem staje się spójna jakościowa i oparta o standardy obsluga klienta. Jakie procedury stosować, co działa na dostawców, kiedy udaje się budować obslugę w modelu win win – poglądy na powyższe dylematy i obszary na których trzeba się skupić, które omówią twórcy showroom w czasie swojej prezentacji.

Michał Juda

Showroom

Dzień 2

17:10 – 17:40

Logistyka holistyczna. Trzy paradygmaty: cywilizacja, gospodarowanie, koszt.
Opis prezentacji

Logistyka holistyczna. Trzy paradygmaty: cywilizacja, gospodarowanie, koszt.
Kiedyś logistyka oznaczała myślenie według reguł logicznych: matematycznych i filozoficznych. Obok strategii i taktyki była też trzecią sztuką wojenną. Czym jest dzisiaj? Jak radzi sobie na wolnym rynku, pomiędzy przedsiębiorcą a klientem zarówno biznesowym, jak i indywidualnym? W jaki sposób logistyka może być/ jest holistyczna i stanowi narzędzie walki na bitewnej arenie przychodu i dochodu? Odpowiedź w wystąpieniu opartym na 4 latach doświadczenia w pracy z różnej wielkości Klientem e-commerce. Case study może wywołać łzy. Z więcej niż jednego powodu.

Sławomir Rajch

Raben Polska

Dzień 2

17:40 – 17:55

Zespół e-commerce – podejście, organizacja i odpowiedzialności.
Opis prezentacji

Doświadczony projekt manager w branży retail i omnichannel. Ponad 10 lat doświadczenia jako e-commerce manager i specjalista projektów omnichannel zdobywał pracując w Leroy Merlin, Grupie Media Markt Saturn a ostatnie dwa lata w IKEA. W ramach swoich obowiązków koordynował planowanie i wdrożenia komunikacji w cyfrowych kanałach, współpracę z dostawcami usług IT i zmiany w zakresie procesów i procedur obsługi klienta.

Michał Przybysz

IKEA, ex-Media Markt

Dzień 2

17:55 – 18:00

Zakończenie części konferencyjnej.
Opis prezentacji

Podsumowanie części merytorycznej i podziękowanie za udział.

Podsumowanie

Grupa Unity

Dzień 2

18:00 – 18:30

Poczęstunek – kolacja w restauracji hotelowej
Opis prezentacji

Poczęstunek na zakończenie 1 dnia konferencji.

Snack bar

DoubleTree by Hilton

Dzień 2

18:30 – 20:00

Czas wolny
Opis prezentacji

Możliwość skorzystania z okolicznych atrakcji, odpoczynku oraz przygotowania się do części wieczornej.

Czas wolny

Grupa Unity

Dzień 2

20:00 – 00:00

Oficjalna gala, koncert oraz niespodzianka wieczoru
Opis prezentacji

Oficjalna gala 4. Kongresu Dyrektorów E-commerce.

Część wieczorna

Grupa Unity

Dzień 3 – Piątek, 26 maja 2017

Dzień 3

09:00 – 09:30

Powitanie gości, poczęstunek z kawą.
Opis prezentacji

Oficjalne rozpoczęcie drugiego dnia kongresu.

Aromatyczna kawa

Grupa Unity

Dzień 3

09:30 – 10:00

Storytelling w e-commerce czyli o „znaczących przedmiotach”.
Opis prezentacji

Jakiej ilości transakcji można się spodziewać?
Jak na nią wpływa społeczność łącząca twórców i pasjonatów?
Które historie podnoszące wartość przedmiotów?

 

Nasz gość opowie na kilku przykłądach jak dużo daje produktowi historia jego powstania i story stojące za twórcą. DaWanda jako marka opowiada historie, pokazuje pracownie swoich twórców, dzięki czemu produkty wykonane ręcznie podnoszą swoją wartość i stanowią realną konkurencję dla sieciowej mimo tego, że są często wielokrotnie droższe. To taki ludzki e-commerce, który nazywamy social commercem 🙂

Jakub Butkowski

DaWanda

Dzień 3

10:00 – 10:30

Płatności elektroniczne i mobilne – jak skutecznie walczyć z przesyłkami pobraniowymi w e-Commerce?
Opis prezentacji

Klient mBanku kupujący w sieci – case study mBanku vs. reszta rynku.

 

Odczas prezentacji przedstawimy informacje dlaczego Klienci eCommerce nadal chętnie wybierają płatność za pobraniem?
W jaki sposób przekonać Klienta do zapłaty przed odbiorem przesyłki?
Czy i jaki mCommerce jest potrzebny klientom i detalistom?

Andrzej Chechliński

mBank S.A.

Dzień 3

10:30 – 11:00

„Gdzie e-commerce traci sprzedaż?” – case study personalizacji oferty.
Opis prezentacji

To strona produktu a nie strona główna stanowi wizytówkę Twojego sklepu online. Stanowi 80% spośród wszystkich odsłon, trafia na nią prawie każdy klient, jest najczęściej klikalna i indeksowana w wyszukiwarkach, ma zachęcać klienta do kontynuowania procesu zakupowego, aż wreszcie najważniejsze: to ona ma potencjał sprzedażowy. A co jeśli artykuł się klientowi nie spodoba? Warto zadbać aby został w sklepie i kupił coś podobnego. Do tego służą rekomendacje. Nie wiele sklepów z tego korzysta. Przynajmniej w skuteczny sposób.

Dariusz Knyziak

Quarticon

Dzień 3

11:00 – 11:30

How to scale E-comerce based on technology challenges.
Opis prezentacji

Jeżeli decydujesz się na zmianę systemu IT w Twoim ecommerce to jak to zrobić, żeby „nie wykurzyć” obecnych klientów. ⬅

Podczas prelekcji dowiemy się…
✔…jak optymalizować ryzyko przy takich zmianach systemu.
✔…jak radzić sobie z dobrą obsługą wzrostu ruchów.
✔…jak optymalizować IT i środowisko technologiczne.
✔…z jakich technologii Lesara skorzystał.

Robin Muller

Lesara.com

Dzień 3

11:30 – 11:45

Przerwa na kawę.
Opis prezentacji

Chwila na odpoczynek i wymianę przemyśleń przy pysznej kawie.

Aromatyczna kawa

DoubleTree by Hilton

Dzień 3

11:45 – 12:30

Warsztaty – sesja nr 1.
Opis prezentacji

Do wybrania 1 warsztat z 4 dostępnych tematów:

 

1. Perfekcja w logistyce i obsłudze Klienta.
Mariusz Wesołowski – Niezależny konsultant logistyki i e-commerce

 

2. Marketing blogowy: Blog jako performance marketing i modele rozliczeń.
Paweł Florczak – E-commerce Manager – pracował dla Top Secret, ShowRoom

 

3. Rola celebrytów w marketingu marki.
Marcin Majzner – CEO – Cupsell.pl

 

4. Jak zaplanować komunikację marki w okresie redesign’u?
Olga Magiera – Kierownik Marketingu – Publio.pl
Joanna Sobczak – Menedżer E-commerce ds. Rozwoju – Publio.pl

Sesje warsztatowe

Opcje do wyboru

Dzień 3

12:30 – 13:15

Warsztaty – sesja nr 2.
Opis prezentacji

Do wybrania 1 warsztat z 4 dostępnych tematów:

 

1. How to gain competitive advantage by collecting data from countless websites?
Dora Berend – KOFAX

 

2. The upcoming Marketing Revolution – 5 Marketing Predictions for the next 5 years
Arpad Deak – Emarsys

 

3. Strategiczne podejście do komunikacji e-mail w eCommerce – uratuj do 22% transakcji w swoim sklepie.
Michał Walachowski – Managing Director – EmailLabs™
Paweł Cichocki – Managing Director – EmailHeroes™

 

4. Nie podejmuj decyzji po omacku – analityka w e-commerce
Marek Prudel – E-commerce manager – Militaria.pl

Sesje warsztatowe

Opcje do wyboru

Dzień 3

13:15 – 14:00

Obiad – coś dla ciała i ducha.
Opis prezentacji

Kulinarne popisy Szefa Kuchni.

Znamienite potrawy

Szef Kuchni

Dzień 3

14:00 – 14:30

Personalizacja i big data w Omnichannel Commerce.
Opis prezentacji

ŁĄCZENIE OFF I ONLINE: MOBILE, BEACON, SKLEP I PERSONALIZOWANA KOMUNIKACJA
Przykłady zastosowania nowoczesnych technik identyfikacji klienta w róznych punkach styku online i offline. Case study badań nad zastosowaniem beaconów w sieci handlowej. Przemek omówi realne możliwości i narzędzia adresowania spersonalizowanego marketingu, trendy w tym zakresie i przykłady firm które wdrażają to skutecznie.

Przemek Porada

SANTE

Dzień 3

14:30 – 14:45

E-commerce lead generation portal – case study Wyższej Szkoły Bankowej.
Opis prezentacji

Jak uczenila wyższa powinna się zmienić żeby przygotować się na komunikację z pokoleniem Y. Które procesy rekrutacji i komunikacji z potencjalnymi studentami da się automatyzować i przeliczać w ujęciu e-commerce. Co poprawić w ramach strategii brandowej żeby być bliżej konsumenta „edukacji”. Do czego uczelni CRM i jak wdrożyć Marketing automation – to wiele dylematów z którymi mierzyła się Anna w ostanich latach. O efektach i wdrożonych rozwiązaniach – CRM i portalu lead generation oraz zmianch które czekają Uniwersytety w obliczu digital distruption edukacji.

Anna Czarkowska

Wyższa Szkoła Bankowa

Dzień 3

14:45 – 15:15

It’s the end of the World as we know it…
Opis prezentacji

Opis w przygotowaniu.

Bartek Dajer

Credit Agricole

Dzień 3

15:15 – 15:45

Designing for Tomorrow’s Customers in Tomorrow’s Market.
Opis prezentacji

Doświadczenie klienta, jego wpływ na relację z miejscem zakupów, marką a długofalowo przywiązanie i lojalność to dylematy wszystkich e-retailerów.

Design thinking (poczytaj może jeszcze o tym) jako metodyka dogłębnego rozumienia potrzeb i motywów działania klienta jako baza do projektowania produktów i usług wychodzi naprzeciw sprostaniu wymaganiom nowoczesnego klienta. W trakcie prezentacji Perfection in customer experience Kamil przedstawi nowoczesne metody na zaprojektowanie wędrówki klienta (customer journey) w cyfrowych realiach. Jak przekształcić w wnioski z badań konsumenckich na decyzje projektowe, co mierzyć w trakcie procesu wędrówki klienta, jak zastosować metodyki design thinking w konsturowaniu online value proposition to kluczowe tematy które omówi na przykładach Kamil w czasie swojej prelekcji.

Kamil Michlewski

Design Thinking Consultant

Dzień 3

15:45 – 16:00

Zakończenie 4. Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Opis prezentacji

Podsumowanie konferencji oraz podziękowanie uczestnikom za udział.

Podziękowania

Grupa Unity