V Kongres Dyrektorów E-commerce | Agenda
16503
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16503,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Agenda

Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje techniczne – to wszystko wydarzy się już w maju, w Krakowie podczas V Kongresu Dyrektorów E-commerce.

 

Dzień 1 – Środa, 9 maja 2018

Dzień 1

20:00 – 00:00

Welcome Party
Rozwiń opis

Koordynator Kongresu spotka się z Państwem w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, gdzie odbywa się część merytoryczna Kongresu. Z tego miejsca wyruszymy na przyjęcie powitalne.

Plac Nowy 1, Kraków

Dzień 2 – Czwartek, 10 maja 2018

Dzień 2

08:30 – 09:15

Rejestracja gości i poranna kawa.
Rozwiń opis

Indywidualne powitanie gości przy rejestracji oraz zaproszenie na chwilę przed-kongresowego relaksu przy kawie.

Grupa Unity i Partnerzy

Dzień 2

09:15 – 09:30

Oficjalne otwarcie V Kongresu Dyrektorów E-commerce
Rozwiń opis

W trakcie oficjalnego otwarcia 5. Kongresu Dyrektorów E-commerce przedstawimy ponownie plan organizacji dnia oraz przypomnimy o czekających na gości atrakcjach i niespodziankach.

Zarząd

Grupa Unity

Dzień 2

09:30 – 10:20 Keynote

The Rise of the Self-Driving World
Keynote - rozwiń opis

From retail to mining to hospitality, pretty much every industry is engaged in heavy digitization and digitalization. Operations are being streamlined. Data and systems are being integrated. Websites, apps, and UIs are being optimized. And platforms, APIs, and analytics are being inserted everywhere across supply and value chains. But where is it all headed?

 

This presentation examines the technological and economic context of change. It will:

  • Define a core concept for understanding the current era
  • Outline the five currents driving change
  • Name the final destination of digital transformation
  • Use real-world examples to illustrate the future
  • Provide constructive guidance on how to get there

Mark Yates

IDC

Dzień 2

10:20 – 10:40

„Od mrówki do słonia” – jak bez rozgłosu zbudowaliśmy biznes online sprzedający na 130 rynkach…
Case study - rozwiń opis

…a głównie o tym, jak drobne usprawnienia i innowacje pozwalały nam pokonywać kolejne bariery rozwoju.

Ryszard Hapka

TME.pl

Dzień 2

10:40 – 11:00

Od tradycyjnej sieci handlowej do Omnichannel.
Fireside chat - rozwiń opis

W rozmowie z Mariuszem dotkniemy problematyki wpływu genezy, specyfiki branży i kultury organizacyjnej firmy w Black Red White na rozwój kanałów elektronicznych. Pokażemy w taki sposób cyfryzacja sprzedaży i oczekiwania konsumentów oraz partnerów zmieniają firmę, wymuszając także jej wewnętrzną transformację. Porozmawiamy także o tym, w jaki sposób BRW wykorzystuje kanały elektroniczne do budowy swojej pozycji rynkowej.

Mariusz Nowak

Black Red White

Dzień 2

11:00 – 11:30

Przerwa na kawę.
Rozwiń opis

Czas na networking i podładowanie baterii.

Aromatyczna kawa

Muzeum Manggha

Dzień 2

11:30 – 12:00

(R)ewolucja? Rola e-commerce w budowie organizacji na przykładzie moich doświadczeń z Decathlon i Inter Cars.
Case study - rozwiń opis

Podczas prezentacji przedstawię ewolucję projektu e-commerce jego wpływ na rozwój struktur organizacyjnych, wpływ na strategię przedsiębiorstwa i zmianę mentalności wewnątrz organizacji.

  • Zmiana modelu funkcjonowania organizacji;
  • Umiejscowienie e-commerce w strukturach,;
  • Klient marki a nie kanału sprzedaży;
  • Innowacje technologiczne;
  • Integracja procesów wewnętrznych;

Jakub Gierszyński

Inter Cars S.A.

Dzień 2

12:00 – 12:30

CMO to CGO: Driving Growth and Higher ROI Across Your Touchpoints.
Case study - rozwiń opis
  • How will CMOs and digital marketers drive down customer acquisition costs and reduce ‘marketing waste’ at this critical pivot point?
  • How will the Chief Marketing Officers transform into Chief Growth Officers? How will digital marketers become drivers of growth in their organizations?
  • How to drive higher ROI on your touchpoints across the funnel: Acquisition, Activation, Retention & Revenu
  • Case Study/Use Cases: Driving growth across the sales funnel with personalized experiences backed with AI and Machine Learning

Kubilay Sengun

Insider

Dzień 2

12:30 – 13:00

Pięć lat przygody Wittchen SA z e-commerce i omnichannel – lessons learned – fireside chat
Fireside chat - rozwiń opis
  • Co wiemy o naszych klientach i jak to wykorzystujemy?
  • Co robimy, żeby „wycisnąć” więcej z obecnych klientów nie poświęcając marży tam, gdzie nie jest to konieczne?
  • Jak kierujemy wydatki marketingowe w kampaniach typu „customer retention”?
  • Jak staramy się lepiej przewidywać przyszłość 😉 z wykorzystaniem Machine Learning i narzędzi Predictive Analytics?

Przemysław Porada

Wittchen SA

Dzień 2

13:00 – 14:00

Przerwa na lunch i networking
Rozwiń opis

Dla każdego coś dobrego, czyli lunchowy popis Szefa Kuchni.

Szef Kuchni

Muzeum Manggha

Dzień 2

14:00 – 14:40

Applying data science (ML/AI) for understanding business and your clients – practical examples from insurance industry.
Case study - rozwiń opis

Applying data science (ML/AI) for dynamic pricing, understanding your clients’ needs and development of new products – practical examples based on insurance industry experience.

Ermir Qeli

SwissRe

Dzień 2

14:40 – 15:10

Wykorzystanie inteligentnych technologii w innowacyjnych produktach kredytowych dla e-commerce.
Prezentacja - rozwiń opis

Wkrótce opublikujemy opis prezentacji.

Tomasz Żołnierz

PayU

Dzień 2

15:10 – 15:30

Wdrożenia omnichannel oraz innowacyjnych rozwiązań w sieciach handlowych.
Fireside chat - rozwiń opis

Michał przez ostatnie 15 lat tworzył od podstaw rozwiązania digitalowe oraz omnichnannel w dużych sieciach handlowych: Leroy Merlin, Media Markt i Saturn. Od 3 lat w IKEA zarządza e-commerce oraz tzw. transformacją omnichannel i cyfrową. Odpowiada także za customer experience i obsługę klienta w całej sieci IKEA w Polsce.

Michał Przybysz

IKEA GROUP

Dzień 2

15:30 – 16:00

Przerwa na kawę i nawiązywanie znajomości.
Rozwiń opis

Czas na networking i podładowanie baterii.

Aromatyczna Kawa

Muzeum Manggha

Dzień 2

16:00 – 16:20

Jak skutecznie zwiększamy Customer Lifetime Value dzięki patrzeniu w liczby.
Fireside chat - rozwiń opis

Marcin to przykład CEO, który uwielbia bawić się technologią. Jego przykład pokazuje, że rozwiązania-kombajny do Marketing Automation, Customer Intelligence czy personalizacji nie są dobre dla każdego, że mają swoje wady. Swoimi działaniami udowadnia, że da się osiągać czasem dużo lepsze dopasowanie do potrzeb i przez to też rezultaty stosując ogólnodostępne rozwiązania oparte o frameworki open-source. I że wcale nie jest to takie trudne, jak się powszechnie może wydawać.

Marcin Janczewski

DrTusz.pl

Dzień 2

16:20 – 16:40

10 WAYS TO BOOST CONVERSION VIA ON-SITE SEARCH
Case study - rozwiń opis

Opis w opracowaniu.

Janos Szabados

Prefixbox

Dzień 2

16:40 – 17:00

Czego dojrzały biznes e-commerce mógłby dowiedzieć się o swoim kliencie, gdyby się ośmielił?
Case study - rozwiń opis
  • Jak Machine Learning może pomóc biznesom e-commerce?
  • Metodyka Data-Driven Reasoning dla e-commerce.
  • Praktyczne przykłady kampanii marketingowych wspomaganych przez narzędzia ML i ich rezultatów.

Dr Maciej Pondel

Grupa Unity

Dzień 2

17:00 – 17:20

„Ściśle tajne”, czyli co słychać w Top Secret i Grupie Redan – fireside chat
Fireside chat - rozwiń opis
  • Co się zmieniło w ostatnich latach i jakie znaczenie dzisiaj mają kanały elektroniczne.
  • Ewolucja sklepu tradycyjnego pod wpływem wzrostu znaczenia kanałów elektronicznych.
  • Wpływ ograniczeń w handlu tradycyjnym na rozwój rynku e-commerce.

Grzegorz Lipnicki

Top Secret

Dzień 2

17:20 – 17:50 Keynote

Enabling customer acquisition at scale through Machine Learning
Prezentacja - rozwiń opis
  • Growth limits to traditional performance marketing
  • Untapped potential in large audience channels, due to a lack to compatibility with conversion driven decision making
  • Simplified attribution logics resulting in insufficient understanding of the customer journey
  • Leveraging Machine Learning for understanding effects of non-direct response marketing formats (offline, online video and audio)
  • Building a multi touch point communication strategy to convert more users over time

Jonas Olausson

Auto1.com

Dzień 2

17:50 – 18:00

Podsumowanie i zamknięcie pierwszego dnia Kongresu.
Rozwiń opis

Podsumowanie części merytorycznej i podziękowanie za udział.

Podsumowanie

Grupa Unity

Dzień 2

18:00 – 20:00

Czas wolny
Rozwiń opis

Możliwość skorzystania z okolicznych atrakcji, odpoczynku oraz przygotowania się do części wieczorowej.

Czas wolny

Kraków

Dzień 2

20:00 – 00:00

After Party z niespodzianką
Rozwiń opis

Imprezy networkingowe to na razie nasza tajemnica!
Jak zwykle nie obędzie się bez niespodzianek…

Część wieczorna

Grupa Unity

Dzień 3 – Piątek, 11 maja 2018

Dzień 3

09:00 – 09:30

Poranna kawa.
Rozwiń opis

Oficjalne rozpoczęcie drugiego dnia kongresu.

Aromatyczna kawa

Muzeum Manggha

Dzień 3

09:30 – 09:50

Transformacja cyfrowa branży transportowej – fireside chat.
Fireside chat - rozwiń opis

Opis zostanie wkrótce dodany.

Bernard Golko

Souter Holdings

Dzień 3

09:50 – 10:30 Keynote

Transformacja cyfrowa to na pewno nie eCommerce. Cyfryzacja to nie przełom technologiczny, to rewolucja biznesowa i społeczna.
Prezentacja - rozwiń opis
  • piramida dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstw (Digital Business Maturity Model)
  • model DCA (Digital Company Architecture)
  • wyzwania organizacyjne i kadrowe na przykładzie doświadczeń z polskich przedsiębiorstw
  • wdrożenie strategii, zarządzanie zmianą i projektami
  • niezbędne zasoby i kompetencje do skutecznej realizacji strategii
  • o zmiana organizacji: procesy, kultura, nawyki

Artur Piekarczyk

Allwins.org, ex TIM SA

Dzień 3

10:30 – 10:50

Prawdziwy biznes IT. Jakie znaczenie w transformacji cyfrowej ma biznesowo zorientowany zespół IT?
Fireside chat -rozwiń opis

Opis w opracowaniu.

Tomasz Kacprzyk

Leroy Merlin

Dzień 3

10:50 – 11:20

Jak płatności online mogą wpłynąć na rozwój Twojego biznesu?
Rozwiń opis

Opis w opracowaniu.

Jacek Kinecki

Przelewy24.pl

Dzień 3

11:20 – 11:45

Discussion panel: Challenges of Digital Transformation – theory and reality of implementing digital change in traditional, retail and wholesale organisations.
Prezentacja - rozwiń opis

W ramach panelu dyskusyjnego będziemy mieli okazję poznać podglądy i doświadczenia eksportów dot. cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. W panelu udział wezmą:

  • Tomasz Kacprzyk – Leroy Merlin Polska
  • Bernard Golko – Souter Holdings (PolskiBus)
  • Artur Piekarczyk – Allwins
  • Mark Yates – IDC

Panel

dyskusyjny

Dzień 3

11:45 – 12:15

Przerwa na kawę.
Rozwiń opis

Chwila na odpoczynek i wymianę przemyśleń przy pysznej kawie.

Aromatyczna kawa

Muzeum Manggha

Dzień 3

12:15 – 12:45

Konsumeryzacja w B2B i automatyzacja logistyki retailowej na przykładzie projektu e-commerce w Tubądzin
Case study - rozwiń opis
  • Zmiany w branży budowlanej pod wpływem wzrostu znaczenia kanałów elektronicznych – nowa definicja łańcucha wartości.
  • Cele i rezultaty projektu e-commerce w Tubądzin – big picture z kilku ostatnich lat.
  • Jak firma zmienia się pod wpływem oczekiwań klientów i sprzedaży przez kanały elektroniczne.
  • Plany na przyszłość.

Jolanta Gałązka

Tubądzin

Dzień 3

12:45 – 13:05

Przesyłki w punkt! Jak podążać za trendami rynkowymi nie komplikując koszyka zakupowego – case study Eastend.pl
Prezentacja - rozwiń opis

Opis w przygotowaniu.

Wojciech Kliber

Sendit.pl

Dzień 3

13:05 – 13:25

Praktyczne aspekty zarządzania projektami wdrażania platform e-commerce B2C i B2B.
Case study - rozwiń opis

Opis w przygotowaniu.

Maciej Nikiel

Grupa Unity

Piotr Wrzalik

Grupa Unity

Dzień 3

13:25 – 13:45

Kupowanie w Mobile – co musisz wiedzieć o zwyczajach zakupowych Twoich użytkowników?
Prezentacja - rozwiń opis

O Mobile First napisano bardzo wiele. W swojej prezentacji Maciej omówi praktyczny aspekt zakupów mobilnych. Będziecie zaskoczeni, kiedy dowiecie się, na co użytkownicy zwracają uwagę, a co jest im zupełnie obojętne. Jakie są ich zwyczaje zakupowe – realnie, na podstawie badań, bez teoretyzowania. Dzięki prezentacji łatwiej będzie Wam zdecydować o tym:

  • W które narzędzia inwestować?
  • Które obszary rozwijać?
  • Jak prowadzić komunikację, aby była jak najbardziej efektywna sprzedażowo?

Maciej Ziemczonek

Domodi

Dzień 3

13:45 – 14:45

Przerwa na lunch.
Rozwiń opis

Zapraszamy na smaczny posiłek dla ciała i pozytywny networking dla ducha.

Szef Kuchni

Muzeum Manggha

Dzień 3

14:45 – 15:05

Czego nauczyliśmy się od branży e-commerce, a czego branża e-commerce może nauczyć się od nas?
Fireside chat - rozwiń opis

Opis w opracowaniu.

Agnieszka Zamojska-Sroka

Archicom S.A.

Dzień 3

15:05 – 15:35

CRM i programy lojalnościowe w praktyce sieci handlowych branży beauty.
Case study - rozwiń opis

Opis w opracowaniu.

Katarzyna Manios

Niezależny ekspert

Dzień 3

15:35 – 15:55

Doświadczenia z ekspansji zagranicznej największego polskiego internetowego sklepu zoologicznego.
Fireside chat - rozwiń opis

Opis w opracowaniu.

Piotr Więcek

KrakVet

Dzień 3

15:55 – 16:00

Podsumowanie i zamknięcie 5. Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Rozwiń opis

Podsumowanie części merytorycznej i podziękowanie za udział.

Zakończenie Kongresu

Grupa Unity

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuj cookies" lub wybierz, na które z nich wyrażasz zgodę.