IV Kongres Dyrektorów E-commerce | Prelegenci
16067
page-template-default,page,page-id-16067,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.1,vc_responsive

Prelegenci

Od e-praktyków dla e-praktyków…

 

W świecie DIGITAL na każdym kroku bombardowani jesteśmy zaproszeniami na kolejne spotkania i wydarzenia tematyczne. Mają one stanowić dla nas okazję do zdobycia nowych umiejętności, ale zazwyczaj kończy się to na poznaniu jedynie oferty nowego dostawcy…

 

Od pięciu lat jako Unity mówimy takiemu podejściu zdecydowanie NIE!

 

Kongres Dyrektorów E-commerce to wyjątkowe wydarzenie, które gromadzi najlepszych e-commerce’owych praktyków w jednym miejscu. Głównym celem wydarzenia jest wspólne dzielenie się aktualną wiedzą i zgromadzonym doświadczeniem.

 

Słuchamy wystąpień tych, którym udało się zrealizować najbardziej ambitne projekty.
Poznajemy wiedzę na zaawansowanym poziomie.
Wchodzimy w interakcję z pozostałymi uczestnikami i omawiając nasze wyzwania wspólnie szukamy ich rozwiązań.
Korzystamy z różnych form prezentacji wiedzy (warsztat, fireside chat).
Network działa pełną parką od rana do rana!
Po wysiłku umysłowym przyjdzie czas na coś odprężającego.

 

Poniżej prezentujemy listę 25 z planowanych 30 prelegentów, którzy poprowadzą kluczowe prezentacje oraz warsztaty. Znajdziecie wśród nich tych najbardziej znanych, jak i tych, o których dopiero zaczyna być głośno. #KDE2017

  1. Michał Leszek – Szef marki Kruger&Matz – Kruger&Matz
    Keynote (prezentacja): „Jak zrobić żeby Klient sam przyszedł? Kruger Matz i inne marki na wysoce konkurencyjnym rynku.”
  2. Wojciech Tomaszewski – Dyrektor sprzedaży i marketingu – Answear.com
    Keynote (fireside chat): „Cross Border z Polski – kluczowe strategie zagraniczne. Główne wnioski po dwóch latach.”
  3. Angelo Colleti (Italy) – Digital Consultant – worked with Dell, SAS
    Keynote (prezentacja): „Changes in digital: Big Data and Data Monetization.”
  4. Kamil Michlewski (UK) – Design Thinking Consultant
    Keynote (prezentacja): „Global changes of customer experience.”
  5. Szymon Komorowski – Szef consultingu na CEE – IMS Health Polska
    Keynote (prezentacja): „Digital disruption, jego symptomy i skutki dla branży farmaceutycznej.”
  6. Andrzej Chechliński – eCommerce Business Development Manager – mBank S.A.
    Keynote (prezentacja): „Płatności elektroniczne i mobilne – jak skutecznie walczyć z przesyłkami pobraniowymi w e-Commerce?”
  7. Cezary Pietrasik – Head of Central & Eastern Europe – Warburg Pincus
    Keynote (prezentacja): „Jak kupować e-commerce??”
  8. Jakub Butkowski – Country Executive Director – DaWanda
    Prezentacja: „Storytelling w e-commerce czyli o „znaczących przedmiotach”
  9. Rafał Owczarek – Dyrektor Projektów Strategicznych – Multimedia Polska
    Fireside chat: „Digital disruption, jego symptomy i skutki dla branży multimedia. Zmiana na omnichannel, ile to kosztuje?”
  10. Paweł Wróbel – Dyrektor e-commerce – Duka Polska
    Keynote (prezentacja): „Jak się nie uzależnić od działu IT? Wykorzystaj swój potencjał, dzięki właściwemu zapleczu marketing automation.”
  11. Przemek Porada – Dyrektor E-commerce – SANTE
    Prezentacja: „Personalizacja i big data w Omnichannel Commerce – namierzanie klienta w różnych punktach styku.”
  12. Michał Juda – CEO – Showroom
    Prezentacja: „In or out house – sourcing zespołu i organizacja pracy w e-commerce na przykładzie Showroom.”
  13. Jakub Gierszyński  – Director E-commerce – Decathlon
    Prezentacja: „Strategie omnikanałowej obsługi klienta i rozwój na rynkach wschodnich w oparciu o własne doświadczenia marki Decathlon.”
  14. Bartosz Pilch – E-commerce Director – SIG
    Prezentacja: „E-commerce jako lewar zmiany organizacyjnej w dużej dystrybucji.”
  15. Piotr Kierzkowski – Dyrektor omnichannel – Wittchen
    Fireside chat: „Jak wysyłać co dzień 5000 paczek przez tydzień bez błędów. Logistyka w zmasowanych akcjach. Projekt migracji na zintegrowaną  z siecią sklepów platformę – case study.”
  16. Aleksandra Jarośkiewicz – e-commerce director – Gino Rossi Polska
    Prezentacja: „Omnichannel – wdrożenia w sieci handlowej, technologia i ludzie.”
  17. Sławomir Rajch – E-commerce Director – Raben Polska
    Prezentacja: „Kiedy opłaca się oursourcing logistyki i magazynowania – case study klienta Raben.”
  18. Łukasz Kulczyński – Senior PM, Digital IT – Volkswagen Group Polska
    Fireside chat: „Digitalizacja i e-commerce w automotive. Wyzwania, trendy i warstwa integracji.”
  19. Paweł Owczarski – Niezależny konsultant rozwoju sprzedaży, Specjalista branży – Energa S.A.
    Prezentacja: „Digital disruption, jego symptomy i skutki dla branży energetycznej.”
  20. Bartek Dajer – Dyrektor New Biznes Development – Credit Agricole
    Prezentacja: „Nadchodzące zmiany na rynku bankowym – integracje i zarządzanie danymi osobowymi. Skutki i szanse dla branży e-commerce.”
  21. Paweł Florczak – E-commerce Manager – Rainbow Tours (dawniej Top Secret, ShowRoom)
    Warsztaty: „Marketing blogowy: Blog jako performance marketing i modele rozliczeń.”
  22. Łukasz Siemiński – E-commerce Manager – Leroy Merlin
    Fireside chat: „Organizacja logistyki w rozwiniętej sieci handlowej. E-commerce jako projekt logistyczno-obsługowy w korporacji.”
  23. Mariusz Wesołowski – Konsultant logistyki i e-commerce
    Warsztaty: „Perfekcja w logistyce i obsłudze Klienta.”
  24. Jan Namedyński – Head of Global Digital Business Development – Avon
    Warsztaty: „Jak zbudować zespól e-commerce?”
  25. Marcin Majzner – Prezes, Koneser sztuki – Cupsell.pl
    Warsztaty: „Growth strategies – niekonwencjonalne sposoby na przykładzie działań CupSell.pl”