V Kongres Dyrektorów E-commerce | Prelegenci
16257
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16257,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Poznaj prelegentów…

Od e-praktyków dla e-praktyków…

 

Poniżej prezentujemy listę ponad 20 prelegentów, którzy poprowadzą kluczowe prezentacje oraz warsztaty. Znajdziecie wśród nich tych najbardziej znanych, jak i tych, o których dopiero zaczyna być głośno. #KDE2018

Mark Yates brings more than 20 years' experience to his role as an analyst. He works closely with other analysts and consultants to cut through the noise of change by translating technology trends into practical strategies and actions. He identifies emerging business models that can upend cash cows and generate new revenue streams. He helps firms identify pain points and the primary obstacles preventing more rapid transformation. And he assesses market dynamics to determine which technologies will be hot and where IT suppliers and enterprise users should invest their time and talent.

Mark
Yates

IDC
EMEA / CEMA

Jonas Olausson is the Head of Global Display Marketing at Auto1 Group and has been part of growing the company to its current 2.9€bn valuation. He has a strong background in performance marketing and leveraging different marketing channels to effectively scale businesses. Jonas is originally from Sweden and has a Master’s degree in Finance from Umeå School of Business.

Jonas
Olausson

Head of Global Marketing
Auto1.com

Fascynują go nowe technologie zmieniające świat. Pomaga zrozumieć i zaakceptować skalę czekających Nas wyzwań. Motywuje innych poprzez wspólne tworzenie lepszej wizji przyszłości. Przeprowadził przez zmianę modelu biznesowego z tradycyjnego handlu hurtowego na model dystrybutora hybrydowego jednego z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu nie tylko złożonymi procesami biznesowymi i technologicznymi, lecz także zespołami o skrajnie różnych celach. W swojej karierze obejmował stanowiska dyrektora handlowego i członka zarządu TIM SA, był członkiem rady nadzorczej PROCOM SYSTEM SA oraz członkiem zarządu EL-IT SA. Obecnie właściciel spółki ALLWINS zajmującej się cyfryzacją i transformacja przedsiębiorstw.

Artur
Piekarczyk

ex-Wiceprezes Zarządu
TIM SA

Doświadczony manager z 10 letnim stażem zarządzania w międzynarodowych korporacjach. W ciagu ostatnich 6 lat Dyrektor Generalny w największym polskim sklepie online w branży zoologicznej.

Współpracował z producentami i właścicielami największych europejskich marek pet-food, zarówno w zakresie zakupów jak i promocji, komunikacji, takimi jak: Mars, Nestle, Collgate, United Petfood, Spectrum Brands, Bosch, Rettenmaier, Dimaond Pet Fods etc, ale także z firmami transportwymi: DHL, DPD, Geis, GLS.

Piotr
Więcek

Dyrektor Generalny
KrakVet

Z branżą E-commerce związany od 7 lat. W listopadzie 2016 r dołączył do grupy Black Red White gdzie odpowiada za E-commerce, Contact Center oraz strategię Omnichannal. Swoje doświadczenie zdobywał w Tesco Polska, jako menadżer projektu wdrożenia serwisu sprzedaży internetowej „ezakupy``, a potem także jako zarządzający tym kanałem sprzedaży. Przez wiele lat pracował na stanowiskach kierowniczych i menadżerskich w operacjach sklepowych oraz prowadził projekty z obszaru retail.

Mariusz
Nowak

Dyrektor ds. E-commerce
Black Red White

Przez ostatnie 15 lat tworzył od podstaw rozwiązania digitalowe oraz omnichnannel w dużych sieciach handlowych: Leroy Merlin, Media Markt i Saturn. Od 3 lat w IKEA zarządza e-commerce oraz tzw. transformacją omnichannel i cyfrową. Odpowiada także za customer experience i obsługę klienta w całej sieci IKEA w Polsce.

Michał
Przybysz

E-commerce Director
IKEA Group

Technologiami internetowymi zajmuje się od ponad 16 lat. W TME od 12 lat, gdzie zaczynał jako młodszy programista PHP, a obecnie pełni funkcję CIO. Pasjonat integracji systemów i pracy z Big Data. Skupiony na możliwie najprostszym rozwiązywaniu problemów, co bywa wyzwaniem w środowisku informatycznym, gdzie większość procesów biznesowych jest zautomatyzowana. Brał udział w niezliczonej ilości projektów we wszystkich obszarach firmy, od integracji e-commerce z systemami SAP po projektowanie i wdrażanie hurtowni danych on-line na potrzeby kontroli KPI w centrum logistycznym. Prywatnie miłośnik podróży, muzyki – szczególnie odsłuchiwanej na żywo oraz kuchni, niekoniecznie w swoim wydaniu 😉

Ryszard
Hapka

CIO
TME Sp. z o.o.

Opis w opracowaniu.

Tomasz
Kacprzyk

Director of the Organization and IT
Leroy Merlin

Kubilay is Managing Director of Europe for Insider. Prior to joining Insider, he was part of Ernst Young and Accenture.

Kubilay
Sengun

Managing Director EU
Insider

Z wykształcenia humanistka, z zamiłowania marketingowiec. Przez blisko 10 lat związana była z branżą IT – w firmie dystrybucyjnej AB SA pełniła stanowisko PR & Marketing Managera. Odpowiadała za współpracę marketingowo-sprzedażową z producentami oraz strategię i rozwój marek własnych. W firmie deweloperskiej Archicom SA pełni od 3 lat funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Marketingu odpowiadając miedzy innymi za strategie inwestycji mieszkaniowych i biurowych oraz -a może przede wszystkim – proces obsługi klienta.

Agnieszka
Zamojska-Sroka

Z-ca Dyrektora Marketingu
Archicom S.A.

Z Grupą Tubądzin związana od 2001 roku, najpierw zdobywając doświadczenie w strukturach sprzedaży, a od 2008 roku związana już z logistyką. W 2007 roku odpowiadała za wdrożenie i uruchomienie w Centrum Logistyczno-Dystrybucyjnym systemu klasy ERP i WMS. W 2011 roku była odpowiedzialna za wdrożenie innowacyjnej platformy B2B, która zrewolucjonizowała proces obsługi Klienta. Od 2012 jako Dyrektor Logistyki zarządza pionem operacyjnym w Centrum Dystrybucyjnym. Zarządza procesami utrzymywania wysokiej jakości obsługi Klienta, zapasami i gospodarką magazynową, standaryzacją i optymalizacją opakowań, planowaniem produkcji w trzech fabrykach, transportem. Ciągłe poszukiwanie wyzwań pozwala jej na doskonalenie wszystkiego czym się zajmuje zawodowo i prywatnie.

Jolanta
Gałązka

Dyrektor ds. Logistyki
Tubądzin

Moją pasją są zagadnienia związane z marketingiem internetowym oraz e-commerce.
Na co dzień zajmuję się efektywnym wykorzystaniem wszystkich możliwych narzędzi, jakie daje Internet by uzyskać
najwyższy zwrot z inwestycji.

Przemek
Porada

E-commerce Director
Wittchen SA, ex-Leroy Merlin

Wojciech Kliber jest współtwórcą, a obecnie Wiceprezesem, spółki Sendit.pl - leadera polskiego rynku agregatorów usług kurierskich. Jako co-founder serwisu BliskaPaczka inicjował i konkretyzował pomysł biznesowy oraz współuczestniczył w budowaniu sieci Partnerów logistycznych współrealizujących obecnie ideę agregacji sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Polsce. Obecnie zarządza bieżącą działalnością spółki, w tym obszarem rozwojowym budując i rozwijając zwinną kulturę wytwarzania produktów informatycznych oraz zwinne zarządzanie strategiczne produktami eCommerce. Dzięki tym ideom spółka utrzymuje wiodącą pozycję na swoim rynku oraz wprowadza na rynek eCommerce przełomowe innowacje produktowe. We wcześniejszych latach zaangażowany był w roli managera w wiele projektów z obszaru IT, logistyki i telekomunikacji w Grupie Allegro sp. z o.o., Instytucie Logistyki i Magazynowania oraz w Comarch S.A.

Wojciech
Kliber

Wiceprezes
Sendit.pl

Computer scientist with a focus on data analysis, with excellent programming skills and extensive math background. Experienced in analysis & visualization of large scale bioinformatics datasets.

Specialties: Programming in Java/C/C++/R/Matlab, data mining & machine learning, clustering, visualization, bioinformatics

Ermir
Qeli

Head Analytics Modelling
Swiss Re

Współzałożyciel DrTusz.pl, w którym od samego początku zajmuje się wdrażaniem i rozwojem rozwiązań z zakresu e-commerce oraz marketingiem internetowym. Zarówno z wykształcenia, jak i pasji programista. Interesuje się nowymi technologiami i wszystkim, co z nimi związane, aktualnie szczególnie wykorzystaniem zagadnień data science w e-commerce. Równie aktywnie śledzi trendy marketingowe. Prywatnie miłośnik piłki nożnej, surfingu, a także szybkich samochodów.

Marcin
Janczewski

Współzałożyciel
DrTusz.pl

Executive with a proven ability to develop and implement Direct Channels Strategies. Have led key online initiatives for several major international financial organizations in Poland. Recognized on the market as expert in aspects of Digitisation and Sales Process Reengineering. In 2009 created first on PL market holistic tool for ROI based on-line acquisition optimization (currently used in several companies).

Independent advisor on Business Digitisation, Marketing Strategy, Fintech and Profitability Development. Creator of ‘Reversed Performance Marketing Model’. Frequent lecturer in conferences, panels and international business events.

Since 2016 CIO & Digital Director - Europe at international Private Equity Investment Fund and Management Board Member at portfolio of companies.

Bernard
Golko

CIO & Digital Director
PolskiBus.com

Opis pojawi się już wkrótce...

Tomasz
Żołnierz

Head of Business Development
PayU Credit

Opis pojawi się już wkrótce...

Katarzyna
Manios

Konsultant rozwiązań Omnichannel
Niezależny

Opis w opracowaniu.

Jacek
Kinecki

Dyrektor ds. marketingu
Przelewy24.pl

Maciej Ziemczonek - jedna z czołowych postaci polskiego e-commerce. Specjalizuje się w: SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej i e-mail marketingu. Pierwsze kroki w e-commerce stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były Ceneo.pl i Pixers. Obecnie Performance & Outbound Marketing Manager w Grupie Domodi, właściciela serwisów Allani, Domodi i Homebook.

Maciej
Ziemczonek

Performance Marketing Manager
Domodi

Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Od 2018 r. związany z Inter Cars S.A, gdzie rozwija strategie omnichannel B2C w segmencie motocyklowym I'M Inter Motors. Poprzednio w przez 7 lat związany z Decathlon. Swoje doświadczenie nabywał przez zarządzanie sektorem w sklepie, Customer Service i Web Marketing. Jako dyrektor e-commerce rzez 5 lat był odpowiedzialny za rozwój decathlon.pl oraz synergie kanałów sprzedaży. Główny obszar działań skupiał się na wsparciu strategii omnichannel oraz generowaniu nowego biznesu w kanałach on-line, w tym transformacji cyfrowej. Tworząc ekosystem między marką i konsumentem dzięki wykorzystaniu najnowszych trendów, technologii internetowych oraz działań w tradycyjnym kanale sprzedaży. Pasjonat nowych technologii i sportów walki.

Jakub
Gierszyński

E-commerce and Marketing Director
Inter Cars S.A.

Opis pojawi się już wkrótce...

Janos
Szabados

Business Development Partner
PrefixBox

Opis w opracowaniu.

Jacek
Kinecki

Dyrektor ds. marketingu
Przelewy24.pl

Maciej Ziemczonek - jedna z czołowych postaci polskiego e-commerce. Specjalizuje się w: SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej i e-mail marketingu. Pierwsze kroki w e-commerce stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były Ceneo.pl i Pixers. Obecnie Performance & Outbound Marketing Manager w Grupie Domodi, właściciela serwisów Allani, Domodi i Homebook.

Maciej
Ziemczonek

Performance Marketing Manager
Domodi