IV Kongres Dyrektorów E-commerce | Prelegenci
16257
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16257,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Poznaj prelegentów…

Od e-praktyków dla e-praktyków…

 

W świecie DIGITAL na każdym kroku bombardowani jesteśmy zaproszeniami na kolejne spotkania i wydarzenia tematyczne. Mają one stanowić dla nas okazję do zdobycia nowych umiejętności, ale zazwyczaj kończy się to na poznaniu jedynie oferty nowego dostawcy…

 

Od pięciu lat jako Unity mówimy takiemu podejściu zdecydowanie NIE!

 

Kongres Dyrektorów E-commerce to wyjątkowe wydarzenie, które gromadzi najlepszych e-commerce’owych praktyków w jednym miejscu. Głównym celem wydarzenia jest wspólne dzielenie się aktualną wiedzą i zgromadzonym doświadczeniem.

 

Słuchamy wystąpień tych, którym udało się zrealizować najbardziej ambitne projekty.
Poznajemy wiedzę na zaawansowanym poziomie.
Wchodzimy w interakcję z pozostałymi uczestnikami i omawiając nasze wyzwania wspólnie szukamy ich rozwiązań.
Korzystamy z różnych form prezentacji wiedzy (warsztat, fireside chat).
Network działa pełną parką od rana do rana!
Po wysiłku umysłowym przyjdzie czas na coś odprężającego.

 

Poniżej prezentujemy listę ponad 30 prelegentów, którzy poprowadzą kluczowe prezentacje oraz warsztaty. Znajdziecie wśród nich tych najbardziej znanych, jak i tych, o których dopiero zaczyna być głośno. #KDE2017

Ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Informatyka i Ekonometria. Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w AVON, Ernst&Young oraz Deloitte. Kolejne doświadczenia nabywał w Saxon Financials oraz własnej firmie TWL Capital. Po udanej karierze w finansach w 2010 roku zdecydował się powrót do rodzinnej firmy Lechpol, gdzie jako współwłaściciel i dyrektor marketingu stworzył Kruger&Matz – najbardziej wyrazistą markę na rynku polskiej elektroniki. Prywatnie pasjonat muzyki, psychologii i rozwoju duchowego oraz wyścigów motocyklowych.

Michał Leszek

Szef marki Kruger&Matz

Odpowiada za strategię online, rozwój biznesu, customer service, sprzedaż oraz marketing i ekspansję firmy na rynki zagraniczne. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w takich obszarach jak e-commerce, marketing, zakupy oraz product i category management. Wcześniej m.in. w Geant Polska (Groupe Casino), Valeo Group, a także w Grupie Onet. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera w Krakowie. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Syddansk Universitet w Odense.

Wojciech Tomaszewski

Dyrektor sprzedaży i marketingu – Answear.com

Thomas Ficht, idealo internet GmbH - studied law in Berlin, Alicante and Sydney. As a lawyer he worked in Santiago de Chile, Cologne and Berlin. Before starting as Director of Payment at Epic Companies GmbH, he worked as legal counsel fro Trium GmbH and Legal counsel Payment at Zalando SE. Since October 2014 Thomas supports idealo internet GmbH as a projectmanager for idealos sales channel idealo Direktkauf.

Thomas Ficht

Sales Channel Manager
IDEALO

Global changes of customer experience.

Kamil Michlewski

Design Thinking Consultant in UK

Robin Müller is the CTO of Lesara, a Fast Fashion E-Commerce company he co-founded in 2013 with Roman Kirsch and Matthias Wilrich. Lesara ships to 23 European countries. At Lesara, he is responsible for the technology & product strategy, process automation and marketing technology. Before Lesara, he worked in the Online-Gaming and Legal-Tech industry.

Robin Muller

CTO – Lesara.de

Currently I am investor and business angel. I worked for Penta Investments (leading CEE PE) as Executive Director in portfolio company Empik (Polish Amazon with historically strong offline branch). Before one of executives in Oliver Samwer Rocket Internet start-up factory. I was responsible for building from scratch Foodpanda (food delivery marketplace) in CEE as well as Quandoo (restaurant reservation marketplace) in EEMEA region. Developed with success Groupon and Westwing in Poland. Before joining start-up industry, I had career path in banking sector where I achieved Sales Director position. During my management studies I was full time entrepreneur in my own tech start-up. Graduated London Business School (Executive education), University of Leuven (MBA), Warsaw School of Economics (Ph.D), Warsaw University (Master).

Piotr Łagowski

Business Consultant
współpracował m.in. z EMPIK

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt.
Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych.

Jacek Kinecki

Dyrektor Sprzedaży – Ecommerce
Przelewy24

Odpowiada za rozwój eCommerce w mBanku, nadzorował funkcjonowanie oraz rozwój Pasażu Handlowego mBanku (mSZOP), twórca takich projektów jak mTransfer mobilny (pierwsze na świecie płatności PayByLink na jeden klik), jednoklikowa płatność kartą kredytową lub kredytem gotówkowym w mTransferze, ubepieczenie eCommerce gwarantujące zwrot pieniędzy w razie nie otrzymania zamówionego towaru, e-przelewu Płacę z Orange oraz wielu innych projektów nie tylko z dziedziny eCommerce. Z branżą związany od wielu lat, m.in. wcześniej jako manager jednego ze sklepów internetowych, aktualnie również jako doradca branży eCommerce w Polsce. Z wykształcenia ekonomista i grafik.

Andrzej Chechliński

eCommerce Business Development Manager – mBank S.A.

Cezary Pietrasik ukończył z najwyższą notą warszawską SGH, zdobywając tytuł najlepszego studenta Warszawy i najlepszego studenta ekonomii w Polsce. Po studiach pracował m.in. w McKinsey i JPMorgan. Dziś mieszka w Londynie i jest pracownikiem jednego z największych na świecie funduszy inwestycyjnych, gdzie odpowiada za Europę Środkowo-Wschodnią. Na co dzień zajmuje się pomnażaniem wartości przedsiębiorstw, podejmując decyzje
i projektując organizacje, które przynoszą jak najwięcej długofalowych korzyści. Po godzinach jest prezesem Fundacji Efekt Motyla, charytatywnej organizacji pomagającej biednej młodzieży z polskich wsi w uzyskaniu lepszej edukacji.

Cezary Pietrasik

Head of Central & Eastern Europe
Warburg Pincus

Związany jest z platformą internetową DaWanda.pl od początku jej istnienia w Polsce. Był jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za launch platformy na polskim rynku. Na początku rozwijał kategorię fashion, następnie, jako international platform manager, zarządzał zespołem platformy angielskiej. Na początku sierpnia 2016 objął stanowisko country executive directora i odpowiada za rozwój platformy w Polsce. Przed dołączeniem do zespołu DaWanda.pl zdobywał doświadczenie m.in. w MTV Networks oraz Google. Ukończył kierunek Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz program CEMS MIM.

Jakub Butkowski

Country Executive Director
DaWanda

Doświadczony kierownik projektów oraz dyrektor programów o cross-organizacyjnym charakterze. Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz Politechniki Poznańskiej, z wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej oraz IT. Szeroko myślący z otwartym podejściem do nieszablonowych projektów, bogaty w doświadczenia z zakresu zarządzania projektami, programami projektów m.in. wdrożeniowych z obszaru digital. Kreujący zasady prowadzenia projektów w organizacji, na co dzień zarządzający biurem projektowym. Zaangażowany tata oraz miłośnik ośnieżonych stoków ze świeżym śladem ratraka.

Rafał Owczarek

Dyrektor Rozwoju Biznesu
Multimedia Polska

Warsztaty pokażą kluczowe aspekty planowania i zarządzania komunikacją e-mail w eCommerce. Omówimy przykłądy klientów w zakresie m.in: Zaangażowania klientów w komunikację e-mail, jako klucz do skuteczności w najbliższych latach. Dobre praktyki i zasady zasady konsolidacji kanałów e-mail marketingowych i transakcyjnych. 3. Zwiększenie bezpieczeństwa wysyłanych wiadomości i zabezpieczenie przed Phishingiem;

4. Sposoby na dotarcie i zbudowanie lojalności wśród klientów niezarejestrowanych, których adresu e-mail nie posiadamy (e-mail re-targeting).

Michał Wałachowski

Managing Director
EmailLabs

Moją pasją są zagadnienia związane z marketingiem internetowym oraz e-commerce.
Na co dzień zajmuję się efektywnym wykorzystaniem wszystkich możliwych narzędzi, jakie daje Internet by uzyskać
najwyższy zwrot z inwestycji.

Przemek Porada

E-commerce Consultant
współpracował m.in.
z Leroy Merlin

Michał over past 5 years has co-created and successfully developed SHOWROOM, the biggest e-commerce platform for independent fashion designers and brands. It allows them to sell products in three on-line channels (Facebook fanpage, own website and multibrand store showroom.com). Last year scale the business into foreign markets and started to sell in Germany under the same brand. Michał leads development and IT team for its marketplace plaltform.

Michał Juda

CEO
Showroom

Z Decathlon związany od 2012 r. Swoje doświadczenie nabywał przez zarządzanie sektorem w sklepie, customer service i web marketing. Obecnie odpowiedzialny za rozwój decathlon.pl oraz synergie kanałów sprzedaży. Główny obszar działań skupia się na wsparciu strategii omnichannel oraz generowaniu nowego biznesu w kanałach on-line, w tym transformacji cyfrowej. Tworząc ekosystem między marką i konsumentem dzięki wykorzystaniu najnowszych trendów, technologii internetowych oraz działań w tradycyjnym kanale sprzedaży.
Pasjonat sportów walki i nowych technologii.

Jakub Gierszyński

Director E-commerce
Decathlon

Od stycznia 2014 w SIG jako Dyrektor ds. E-commerce odpowiadał za uruchomienie od podstaw kanału sprzedaży internetowej. Od 02.2016 pełni w SIG funkcję Dyrektora ds. E-commerce i Marketingu będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe i promocyjne firmy we wszystkich kanałach sprzedaży. Wcześniejsze doświadczenie w branży e-commerce zdobył tworząc polski oddział europejskiego lidera na rynku internetowej sprzedaży artykułów zoologicznych - zooplus, oraz odpowiadając za marketing, rozwój i obsługę klienta w wiodącym internetowym sklepie DIY – Megastore.

Bartosz Pilch

E-commerce Director
SIG

W grupie Wittchen SA od 2006 roku. Wcześniej dyrektor e-commerce i Logistyki. Doświadczony manager w zakresie organizacji obsługi klienta i procesów logistycznych w e-commerce. Odpowiadał za wdrożęnie poprzedniego i nowego sklepu internetowego dla marki Wittchen.
Wittchen S.A.

Piotr Kierzkowski

Dyrektor omnichannel
Wittchen

Dora is a big fan of advanced technology in field of e-commerce and process automation. Having 4 years’ experience in IT and e-commerce business, she helped organisations to improve the competitiveness by using advanced technology in different business areas like online payment, multichannel marketing automation or since 2016 robotic process automation. Dora works for Kofax and is responsible from a sales perspective for a broad software portfolio which not only automates and makes internal processes more cost effective but also enables organisations to gain competitive information from internet. “I believe that continuous learning is crucial in e-commerce because the pace of development is as fast as never before. I love advanced technology because it makes our life easier and is an engine of the online business.

Dora Berend

Commercial Account Executive
KOFAX

W ramach grupy logistycznej Raben prowadzi projekty, zmiany procesów logistycznych i obsługi klienta e-commerce. Jako kierownik i brand manager produktu e-commerce odpowiada za wszystkie działania związane z rozwojem biznesu: marketing, sprzedaż i obsługę klienta oraz współpracę z zespołem realizacji projektów. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów na styku wyobrażeń Klientów e-commerce i realizacji procesu logistyki e-commerce.

Sławomir Rajch

E-commerce Director
Raben Polska

Fireside chat:
„Digitalizacja i e-commerce w automotive. Wyzwania, trendy i warstwa integracji.”

Łukasz Kulczyński

IT Architects Manager,
IT Department
Volkswagen Group Polska

Z mediami elektronicznymi związany od 1999 r. W latach 2002-2006 jeden z 5 e-commerce menedżerów w trzecim na świecie koncernie chemicznym SigmaKalon. Przez 5 lat odpowiedzialny za e-commerce w Credit Agricole Bank Polska S.A. Współtwórca platformy usług kurierskich Sendit.pl dla Grupy Allegro. Po powrocie do Credit Agricole odpowiedzialny za uruchomienie bankowości mobilnej. Aktualnie dyrektor ds. new business development. Po godzinach kucharz – amator, od czasu do czasu można go spotkać jeżdżącego swoją oliwkową Vespą.

Bartek Dajer

Dyrektor New Biznes Development
Credit Agricole

Posiada 14-letnie doświadczenie w marketingu. Od kilku lat odpowiada za rozwój marki i skutecznie wdraża strategie marketingową dla największej grupy uczelni niepublicznych w Polsce (Wyższe Szkoły Bankowe). Śledzi trendy i rozwiązania łączące technologie digitalowe z marketingiem, następnie wykorzystuje je w budowaniu doświadczenia klienta z marką. Uważa, że marketing kocha dane – na ich podstawie podejmuje decyzje biznesowe. Lubi łatwe i proste rozwiązania.

Anna Czarkowska

Head of Marketing
TEB

Prywatnie zapalony podróżnik i współautor bloga ReadyForBoarding.pl, jednego z najpopularniejszych polskich blogów podróżniczych. Zawodowo od 2011 roku ściśle związany z branżą e-commerce, gdzie pracując dla największych sklepów internetowych w swojej kategorii zajmuje się m.in. marketingiem internetowym i rozwojem platform sprzedażowych dla takich marek jak TOP SECRET czy SHOWROOM.PL.

Paweł Florczak

Współautor bloga ReadyForBoarding.pl

Maciej Posadzy

CEO
3LP SA, Rotopino

Absolwent Zarządzania Finansami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jeden z założycieli Playarena.pl - największych w Polsce darmowych rozgrywek piłki nożnej 6-osobowej, organizowanych przez Internet. Pasjonat wszystkiego co związane z marketingiem on-line, e-commerce i biznesem. Prelegent ShopCamp'ów, Kongresu eHandlu, EastBiz, juror ``Ekomersów``, autor wypowiedzi eksperckich w książce ``E-commerce Manager``, wydanej przez Fundację Polak 2.0. W Militaria.pl od 2010 roku nadzoruje i zarządza kilkoma obszarami e-commerce- m.in. SEO, SEM, Analityką, Usability, E-mail marketingiem. Odpowiedzialny za rozwój marketingowy i technologiczny.

Marek Prudel

E-commerce Manager
Militaria.pl

Profesjonalną przygodę z internetem zaczynałem w Grupie Allegro, w której nauczyłem się wszystkiego, co wykorzystuję w życiu zawodowym. Mój sztandarowy projekt, pod którym się podpisuję, to Edukacyjne Spotkania Allegro, ale tak naprawdę praca w dziale marketingu dała mi mocne podłoże oraz szansę rozwinięcia wielu kompetencji i tych marketingowych, i tych sprzedażowych, jak również organizacyjnych. Po pracy w GA szukałem ciekawych wyzwań i mogę pochwalić się portfolio takich Klientów, jak: Agora S.A., Onet S.A., Lidl Polska, Grupa Raben, a na samym tylko rynku szkoleniowym pracowałem chociażby z takimi super-firmami, jak: Nowe Kompetencje, AP Edukacja czy EduInvest.

Mariusz Wesołowski

Konsultant logistyki i e-commerce

Doświadczony projekt manager w branży retail i omnichannel. Ponad 10 lat doświadczenia jako e-commerce manager i specjalista projektów omnichannel zdobywał pracując w Leroy Merlin, Grupie Media Markt Saturn a ostatnie dwa lata w IKEA. W ramach swoich obowiązków koordynował planowanie i wdrożenia komunikacji w cyfrowych kanałach, współpracę z dostawcami usług IT i zmiany w zakresie procesów i procedur obsługi klienta.

Michał Przybysz

e-commerce manager
IKEA

Uwielbia niestandardowe rozwiązania.
W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystuje Video marketing, Personal branding, Growth hacking i Crowdsourcing.
CupSell.pl to 1mln uu/mc i założonych 120 tys sklepów z koszulkami. Człowiek o pozytywnym usposobieniu do życia.

Marcin Majzner

Prezes, Koneser sztuki
Cupsell.pl

Posiada prawie 20-letnie doświadczenie na rynku wydawniczym – zarówno na rynku książki, jak i prasowym. Zaczynała w wydawnictwie prasowym G+J i National Geographic. Od ponad 5 lat związana z mediami elektronicznymi – początkowo były to serwisy encyklopedyczne i słownikowe w Grupie PWN. Obecnie jest dyrektorem e-commerce zarządzającym księgarnią Publio, należącą do Agory SA platformą oferującą ebooki, audiobooki i e-prasę.
Bogate doświadczenie wydawnicze łączy z zamiłowaniem do nowych technologii.
Poza życiem zawodowym miłośniczka czytania, jazdy na rowerze i psychologii.

Beata Gutowska

Dyrektor e-Commerce
Publio.pl

Posiada ponad 16 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży w tym 10 lat w branży FMCG. Od ponad 5 lat związana z e-commerce. Przez ponad 3 lata zarządzała projektem 6win.pl. Początkowo w strukturach Agory, a po sprzedaży projektu odpowiadała za skuteczne przeniesienie, uruchomienie i prowadzenie projektu w ramach nowej organizacji. Od początku 2016 jako manager e-commerce ds. rozwoju publio.pl odpowiada za identyfikowanie nowych kanałów sprzedaży e-contentu, koordynowanie działań w obszarze B2B. Wspiera dział marketingu i technologii w zakresie rozwoju projektu i współpracuje z zewnętrznymi partnerami.

Wielbicielka muzyki filmowej i dobrych win. Na emeryturze planuje przejąć rodzinną winnicę i na poważnie zająć się winiarskim biznesem.

Joanna Sobczak

Menedżer E-commerce
ds. Rozwoju
Publio.pl

Z branżą e-commerce związana od 7 lat, od 5 w strukturach Agory. Aktualnie na stanowisku kierowniczym w Publio odpowiada za marketing, rozwój marki oraz intensyfikację sprzedaży. Fanka cyferek, danych, excela i analizy.
Prywatnie pasjonatka podróży do Azji Południowo-Wschodniej, entuzjastka tatuaży oraz matka trzech łysych kotów.

Olga Magiera

Kierownik Marketingu
Publio.pl

Darek Knyziak, obecnie COO w QuarticON.com, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w Polsce i na świecie. Wcześniej rozwijał start-upy Goldenline.pl, Znanylekarz.pl oraz Toreforge.com. W wolnym czasie trenuje Crossfit i prowadzi bloga.

Dariusz Knyziak

COO
Quarticon

Árpád Deák has worked for a number of international companies, developing new markets within Europe, the USA and South America. At his previous Job at Superfund, a global hedge fund provider, Árpád was responsible for the group´s business development in Austria and Germany. He went on to become the regional manager for Superfund in the Americas, leading their operations in North and South America. In his current position at Emarsys, Árpád is responsible for the company’s growth and business development in Eastern Europe and for the roll out of the different Emarsys technologies and solutions in the region.

Arpad Deak

Senior Developer
Emarsys

Od kilku lat związany z tematyką kampanii i narzędzi e-mail marketingowych. Aktualnie pracuje jako Managing Director w EmailHeroes™ - Agencji E-mail Marketingowej, której zadaniem jest optymalizowanie działań związanych z prowadzeniem komunikacji e-mail do baz jej Klientów.
Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii do baz własnych Klientów. Współpracuje z największymi brandami w obszarze budowania strategii e-mail marketingowych oraz lead generation. Wspiera i doradza firmom jak efektywnie przeprowadzać kampanie e-mail zarówno w sektorze e-commerce jak i finance, travel, IT czy business.

Paweł Cichocki

Managaning Director
EmailHeroes™