V Kongres Dyrektorów E-commerce | Rejestracja
17212
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17212,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

CENY I REJESTRACJA

PROMOCJA – TYLKO DO 24 KWIETNIA TANIEJ O NAWET 400 ZŁ!

WYPRZEDANE

  • ALL INCLUSIVE - 1 osoba

  • 29902590PLN netto
    • Promocja cenowa obowiązuje tylko do 24 kwietnia br.
    • Pełny udział w Kongresie (trzy dni).
    • Dwa noclegi w (środa-piątek) w pokoju jednoosobowym lub dwuosobowym (na Państwa życzenie).
    • Śniadania, obiady i kolacje.
    • Materiały konferencyjne.
    • Pakiet materiałów po konferencji.
    • Transfery VIP.
    • Udział we wszystkich wydarzeniach towarzyszących Kongresowi.

WYPRZEDANE

  • Standard - bez noclegu

  • 19901790PLN netto
    • Promocja cenowa obowiązuje tylko do 24 kwietnia br.
    • Pełny udział w Kongresie (trzy dni).
    • Materiały konferencyjne.
    • Pakiet materiałów po konferencji.
    • Udział we wszystkich wydarzeniach towarzyszących Kongresowi.
    • Wyżywienie – obiady i kolacje wraz z uczestnikami.
    • Transfer uczestnika w trakcie konferencji.
    • Udział we wszystkich wydarzeniach towarzyszących Kongresowi.

WYPRZEDANE

  • ALL INCLUSIVE DOUBLE - dla 2 osób

  • 27902390PLN netto / osoba
    • Promocja cenowa obowiązuje tylko do 24 kwietnia br.
    • Łączny koszt All Inclusive Double – 4780,00 PLN netto / 2 osoby.
    • Pełny udział w Kongresie (trzy dni).
    • Dwa noclegi w (środa-piątek) w pokoju dwuosobowym.
    • Śniadania, obiady i kolacje.
    • Materiały konferencyjne.
    • Pakiet materiałów po konferencji.
    • Transfery VIP.
    • Udział we wszystkich wydarzeniach towarzyszących Kongresowi.

Zarejestruj się

Szczególnie zależy nam na doskonałej atmosferze i dobrym samopoczuciu naszych Gości, dlatego zastrzegamy prawo do selekcji zgłoszeń przed zakupem biletów Kongres jest dedykowany właścicielom, dyrektorom oraz managerom sieci handlowych, sklepów internetowych, sieci retail i innych osób prowadzących sprzedaż wielokanałową.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Firma (wymagane)

Kod rabatowy

Wersja uczestnictwa

Dane do faktury

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych – Unity S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Przedmiejskiej 6-10 w celach marketingowych i promocyjnych związanych z działalnością Unity S.A., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w dowolnym czasie, w tym również w przyszłości. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm) przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści swych danych oraz ich poprawiania lub żądania usunięcia.

Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem uczestnictwa oraz akceptuję jego warunki. Pobierz regulamin.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu z nami:

kontakt@kongresecommerce.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani partnerstwem – prosimy o kontakt bezpośredni z Organizatorami:

Organizacja wydarzenia,
Public Relations:

Katarzyna Czeremańska
PR & Marketing Manager
katarzyna.czeremanska@unity.pl
GSM: 507 012 220

Plan merytoryczny,
promocja konferencji:

Tomasz Gutkowski
E-commerce Strategy Manager
tomasz.gutkowski@unity.pl
GSM: 500 289 809

Współorganizacja
i obsługa wydarzenia:

Przemysław Pasek
eCommerce Business Developer
przemyslaw.pasek@unity.pl
GSM: 603 553 141

Miejsce

III Kongres Dyrektorów E-commerce odbędzie się w zabytkowym budynku Dworca Głównego PKP w Krakowie.

Noclegi dla Gości przygotowaliśmy w pobliskich hotelach: Andels oraz Chopin.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuj cookies" lub wybierz, na które z nich wyrażasz zgodę. Zapoznaj się również z naszą polityką prywatności.